Bi bebek uykuyu hiç mi sevmez . Öğlen uykusuna gitcez uyumucam gece oluyor bi gram uyku belirtisi yok saatini geçirmiyorum uyumucam uykuyu sevmiyorum diyor oyunla kandırıyorum oyalıyorum biraz gözünü kapatsa uyuycak ama direniyor konuşuyor konuşuyor bu sefer kızıyorum vicdan azabı çekiyorum arkadaşlar nasıl sabırlı olabilirim gerçekten kafayı yiycem 🥹