Kızlar kızım 20 aylıkken emmeden kestim çok rahatladım ama tek uyurken acayip zorlanıyorum öğlen uykusundan 4 te kalktı bu saatte anca ayağımda sallayarak uyutabildim sinir krizleri geçieiyor kendinş kasıyor oturup bugğn ilk kez onunla ağladım ne yapacağımı şaşırdım gören duyan ona kızdığımk hatta vurduğumu felan düşünür ben köle gibi ne istiyorsun kızım ne yapalım diye poposunda dolaşırken bas bas bağırarak ağlıyor insanım en nihayetinde geliyoşar bana da oturdum ve ağlama krizi geldi vana da sinirlerim bozuldu çünki ya yardım edin bu ne zamana ladar böyle olucak ne zaman beni anlamaya başlayacak kızınca bu süreçte daha da kötüye gidiyor çünki ne yapacağımı şaşırdım gerçekten şuan 21 aylığız 2 yaş sendromu mu bu ne saman geçer beni bi aydınlatın lütfen