Erra Selamlar, Bebişim 1,5 yasında ama kasıgın ucuna dilini değdirerek yemek yiyor resmen 😔 Bir ara tamam iyi yiyor diyorum ama yine basladı. 1 tatlı kasıgı çorbayı 10 seferde yiyor resmen 😔 Bebeği böyle olan var mı ya da tavsiyesi?