Merhaba,bebeğim 1 yaşına girdi. 4. Aydan itibaren kilo alımı bir hayli azalmıştı.2750 gr doğdu bebeğim.Bugün 1 yaş kontrolüne gittik geçen ay 7440 grdı 72 cm. Bu ay 7585 gr 72,5 cm çıktı.Doktorumuz gastroentrolojiye gitmemizi söyledi.Kan aldırdı 7 tüp ,üstüne 3 aşı yapıldı çok korktu oğlum zaten aşırı üzgünüm.Bir de persentil çok düşünce iyice moralim bozuldu.Bebeğim mama almıyor ,anne sütü ve ek gıda alıyor fakat o kadar iştahsız ki çok az miktarda yiyor hatta yemiyor bazen.Ne yapmalı bir fikre ihtiyacım var ?