Bende 17 gün oldu doğum yapalı aynı dert bendede var hatta dış dikişte açılma oluştu oturamıyorum hiç kadın doğuma gittim şuan hem batix kullanıyorum saç kurutma makinasıyla kurutuyorum hemde günnük bi kere krem kullanıyorum sıkıntı olcak olsaydı kadın doğum kendi vermezdi diye düşünüyorum