Doğumdan sonra ıkınmaktan sanırım basur oldum kızlar ama kabızlık yaşamıyorum ve afedersiniz popomun kenarında derimin içinde yani bir şişlik var dış hemoroid sanırım doktora gözükücem ama aşırı derecede ağrıyor 2 gündür yaşayan çözen var mı emziriyorum kızım 1 yaşında ameliyattam korkuyorum. İçte olan değilde kenardaki beni mahvediyor.