Babymm Hep çok sık kalkan bir çocuktu ama bu ara daha da sıklaştı yaşayan varmı bu yaşlarda kaç yaşında düzelecek bu uykular
Ndrg-12 Babymm benimki de öyle. Kalkmadığı gece yok. Susuyor mesela ona uyanıyor, bunun için ağlıyor. Çişi geliyor ağlıyor. Her gece hır gür yordu bizi de
Babymm Ndrg-12 evet ya sebepsiz yere ağlamalar başladı bu ara çok huy edindi ya zaten hep çok uyanır bebekliğinden beri ama bu ara zombi 🧟♀️ etti bizi
Deletedmom_110 Babymm benim kızım doğurduğundan beri 3.5 yaşına kadar gece uykusunda ağladı krizler duymamalar uyku terörü dediler vs şükür 5 yaşında düzene girdik elhamdülliillah
Babymm Deletedmom_110 ayyyy bizimde öyle 3 e girecek az kaldı hep böyle gece elli kere uyanır kaç yaşa kadar gidecek böyle merak ediyorum
_ipekk18 Babymm 19 aylık bizde çok ağlayarak uyaniyorduk kendini yerlere atıyordu ağlıyordu dua okuttuk kayınpederim vekil hoca eşim hafiz sürekli okuyorlar babam rüyasnda görmüş oğlumu okunması gerekiyor korkudan dedi ekmek kırıklarında çok dikkat et dedi gezerek yiyor çünkü hep . Buara elhamdülillah 🤲🌸 iyiyiz geceleri kok kok kok diyor dubuyaninca
Babymm _ipekk18 hadi ya düzeldi mi şimdi ben sürekli okuyorum ama hep böyle zaten bebekliğinden beri kuruntu falanda yok ekmek de yeniyor öyle ama bilmiyorum artık kaç yaşında düzene girer
_ipekk18 Babymm 5.6 gibi düzene giriyor diyorlar ama bilmiyorum valla benimkide herşeye ağlıyor WC giriyorum yıkıyor ortalığı açık kapı buara kok kok kok diyor Bazen bagiriyorum acaba ondan mı aca sürekli ağlıyor sürekli kriz anı yani tahammül seviyem sabrım yetmiyor 😔😭😭
Babymm _ipekk18 kaç yaşında ? İllaki biyerden sonra dayanamıyor insan. 7/24 ağlıyorlar inat gece uyku yok 50 kere kalkar 3 olcaz az kaldı ama hala yeni doğanlıktan çıkamadık 😵💫😭🫣
_ipekk18 Babymm 19 aylık aşırı aşırı hareketli vallahi ömrümden ömür gitti 😣 çıldırmalık WC giriyorum yıkıyor ortalığı diyorum kapı açık gör beni bırakıyorum yok daha çok ağlıyor. Yemek yapicam ağlıyor sürekli ilgi istiyor canı sıkılıyor