13,5 aylık kızım. 2 aydır falan sürekli hayvanları gösteriyorum. Ama hiçbir şekilde seslerini çıkarmıyor. Sadece dışarda kedi görünce pisi pisi diyorum elleriyle kedi çağırır hareketi yapıyor. Bir de yüzün bölümlerinden dil ve kulak biliyordu. Saç, göz, burunu da öğrettim ama 2 gündür sanki hiç öğretmemişim gibi göstermiyor. Normal mi?