Visnelidondurma Su34_56 benimde ayni terbiye olmak deniyirmus sütum de bir sıkıntı yok sizinde sutunjz yeterli geliyordur bence
dilay06 Su34_56 benim de sert süt yoğun kıvam alıyor yani daha doyurucu oluyor mesela ilk zamanlar kustuğunda su gibi gelirdi şimdi daha yoğun kıvamlı kusuyor
evlathersey1305 Su34_56 emzirme basladiktan sonra eski goguslerden eser kalmıyor malesef emzirmeyi sonlandirsaniz bile sünger gibi kalıyorlar 😁
Mavisinannesi1804_ Su34_56 canım memeler bir süre sonra terbiye olduğu için ilk zamanki gibi sertleşmiyor. Anca iki üç saat emzirmeden o zaman sertleşir onda da süt dolar. Eğer bi kaç saat emzirmeyip memelerin sert olursa biraz sütünü elinle sağ o sulu durgun süt oluyor beklediği için.
dilay06 Su34_56 benimki kusuyor fazla emince gazı olduğunda çıkaramadığında emmek istiyor sonra da fazlasını kusuyor
Ensensr13 Su34_56 benimde gün içinde bebeğim hep emdiği için yumuşak. Geceleri 3 4 saat emmediği için baya sertleşiyor taki onu boşaltana kadar.
nino33 18 gün önce doğum yaptım sezaryan sütüm iyidi hep boşa akardı tişörtleri m falan hep sut olurdu 3 gündür goguskerim boş gibi bebek te aç kalıyor hissi geliyor bana güzel etmiyor sütüm mu kesiliyor acaba
aliasaf16 ipeku ilk günden beri benimde çok şişkin değil ve fiskirir tarzda sütüm yok. Mamayle birlikte devam ediyoruz. Çok takıyorum kafama ne denesem sütüm çoğalmiyor sanki
Seher_okan120820 ipeku göğsünüzün kahverengi bölgeyi sıkın ucunu değil yanlız bakın süt çıkıyormu bide bebeğinizin çişli bez sayisina dikkat edin
Seher_okan120820 aliasaf16 dutu kaynatın suyunu icin ıspanak,mısır,rezene,incir,ve bolca su için en önemliside su, duş alın ve stres yapmayın