Gugum Merhaba anneler kızım 1 yaşını geçti mamayı bırakmayı düşünüyorum. Gece yatmadan önce mama içiyordu artık süte geçmek istiyorum. Pınar devam sütü ya da normal inek sütü vermeyi düşünüyorum. Siz hangisini tercih ettiniz?
livanurvealpinannesi61 Gugum inek sütü devam sütü onlar sağlıklı değil devam sütlerinde aşırı şeker var inek sütü zararlı 2 yaşa kadar formül mama vermeniz gerek malesef sütün hiçbir faydası yok aksine birçok zararı var bebeğinize.