Tugcedgn genel anestezi en rahatı. Çocuk hiçbir şey anlamadan olup bitiyor. Ameliyathaneye götürmeden odada sakinleştirici şurup vermişlerdi 15 dk içinde yarı baygın olmuştu oğlum. 9 aylıktı o zaman. Kendi kucağımda ameliyathanenin kapısına kadar götürdüm orda doktora verdim. Çıkınca da direkt kucağıma alıp odasına getirdim. Ayılması bile çok uzun sürmedi. İlk gece tabi huysuzluğu ağırısı oluyor. Biz ped bardağı kesip 2-3 gün onunla bezlemiştik. Ama siz sünnet kilodu alabilirsiniz. Üzerine de büyük beden bez alıp bikaç gün belki öyle idare edersiniz. Temizliğini bakımını kremlerini düzenli yapın. Bir de kaka yaptığında pipiye bulaşırsa çok yakıyor hemen anında temizleyin