Nilunas Kalbim22 sürekli odayı havalandırın dirsek içine dizin arka tarafına kıltuj altına ıslak mendil yada ıslak bez koyun aşısı felan yoksa ılık bir duş aldırın sabaha geçmezse tekrardan doktora götürün geçmiş olsun
Morusevenanne Kalbim22 calpol 1 yasın üstünde yetersiz kalıyor. Yanına pedifen gibi bişi lazım. Yani 4 saatte bi calpol diğer 4 saat sonra bi pedifen verebilirsin bi de dozajına dikkat et az verince de etkisi olmuyor
AloneMom Kalbim22 biliyorum çok iyi anlıyorum bende yaşadım küçük kızım Ocak ayinda havale geçirdi hatta.38 buçuk ateşle.3 yaşındaydı tam. 3 saat arayla da verilebilir demişlerdi çok yukseliyorsa
Morusevenanne Kalbim22 hekim yanımda ada yazın google a. Bi daha inşallah ateşlenmez ama güzel bi sistem yapmıslar
Busrablt61 Kalbim22 benim ogluma en iyi gelen sey limon. Çorabına limon sıkıyorum sugibi olacakayaginin altına gelen kısın sonra o çorabı giydiriyorum ama sadece limon suyunu sıkıyorum posaları gelmesin o sekilde hizla iniyor bide sirkeli ılık suyla eklem yerlerini siliyorum soguk su olmamalı ama
MomMarin Kalbim22 geçmiş olsun sirke , limon gibi şeyler yapmayın lütfen. Aniden ateşi düşürüp kalp ritmini hızlandırıyormuş yanlışmış yapılmamalıymış , hastanedeki hemşireler böyle demişti bana. İnatçı ateş varsa beklemeden Hastaneye götürün lütfen 🙏🏻
PeekaBoo_ Kalbim22 ayağına mutlaka çorap giydirin ayak soğuk oldukça vücut ısıtmaya çalıştığı için ateşi daha çok çıkar. Eklem yerlerine ılık suyla ıslatılmış bez koyun üstünü komple çıkarın sadece bez ve çorap ama çorap önemli mutlaka giydirin. Pedifen varsa daha etkili olur bir de eğer 1 yaş üstüyse sarımsak bal ve limon karıştırıp icirin. Tahlil verdiniz mi enfeksiyon var mı?
Mevayla Kalbim22 düşmüyorsa fitil verebilirsiniz bizim 39 a yaklaşmıştı bi kere 38 altına düşüremiyordum fitil verdim anında düştü gerekmedikçe kullanmayın diyolar ama ateşten daha kötü değildir bence rabbim şifa versin 🌺