SeNaGT KIZLAR ŞUAN OTURDUĞUM EV 130 METREKARE 4 YILDIR OTURYODUM AMA ÇIK DEDİ EV BULAMADIK ZAR ZOR 3+1 BULDUK SIFIR BİNA 100 METREKARE 9000 SİZCE PAHALİMİ ?
elifdedim SeNaGT 3+ 1 100 mkare mi kesin odaları küçüktür benim 2+1 evim 100 mk ve küçük bi ev bu devirde çok diyemem ama azda diyemem tabi
Nilunas SeNaGT kira fiyatı bilmiyorum ama benim kv nin evi 100 m2 küçük gelecektir size eşya elemeniz gerekebilir yada eski ama büyük bir baksanız daha iyi olur gibi
Oburiks EsraUmut konumu ve yerine bağlı ama simdi 9 bin bile normal geliyor artık kiralar o kadar arttı ki ne desem bilmiyorum
SeNaGT Oburiks çarşı içi ama içi dar yatak odası na sadece yatak ve makyaj aynası sığar bos odaya gardırop u bile sığmıyor bebegimin besiginide oraya koyacam oturma odası salona felan bilmiyorum
Oburiks SeNaGT içinize sinmiyorsa hiç girmeyin sonra çıkmak isterseniz ne o fiyata ev bulursunuz ne de sıfır daire
Oburiks EsraUmut banada öyle gekdi gerçekten , şu anda nerde olduğu belli olmayan şehirlerin ücra ilçelerinde bile bu şekilde artık kiralar
SeNaGT elifdedim hic sorma ara dar uzun sol uzun 3 egri cikinti uzun sag yamuk bişey salon cam kizmi dar kapiya dogru genis yatak odası yatak basi olacak yer genis kapi tarafı dar değişik bişey