Gksaksl Ofiser Ben de zorunlu sezaryen oldum o zaman benim oğlumda ondan dolayı yok. Bence de doğum şekli ile alakalıdır ve normal doğumda o basıdan dolayı normaldir.
Abdisumeyye Ofiser oğlum 15 aylik hala var popusundaki morluk ama biraz rengi açıldı sanki ilk baslar daha koyuydu
Ofiser Abdisumeyye Evet cnm bizim de öyle azıcık açıldı sanki ama hala var özellikle poposu aynı duruyor
Abdisumeyye Ofiser evet canjm aynn ilk basta görünce korktum bisey var diyr olur muş her çocukta neyseki
Songlkrdmn5 Ofiser kan değerine felan baktın mı kansızlık felan olmasın bize ekansızlık vardı diye galiba öyle idi geçti hemen
Ofiser Songlkrdmn5 cnm doğuştan var doktorumuz da zaten doğumdan itibaren ilgilendi bütün değerler normal, sonradan geçecek bu morluklar dedi bize
Minnakelifim03 Ofiser yiyenin 4 yasina giricek polisinde hala var beline doğru morluk daha fazla belli oluyor
Songlkrdmn5 Ofiser bizdede doğduğunda va tisi doğum lekesi dediler hatta hemen geçti bir haftada hatta çocuk doktorumuz bu çocuğa anne karnından çıkarır iken birşey yapmışlar dedi
Ofiser Songlkrdmn5 Doktorumuza sordum kan ilacını başlamayalım değerleri iyi dedi bize cnm 6 ay bakarız dedi
Basak71_ Alpismom ben bembeyazım eşim esmerce kuzumun dudak çevresi popo yanı popusunun üstü sırtında var morluğu 4 aylık geçmedi doktoru geçer dedi 3 yaşa kadar durma ihtimali varmış