12345678fatma bende bilmiyorum 😊
Buseipek1801 Oğlum 19 günlük. Biz de 24-25 derecelerde kullanıyoruz.
ipekozlutiras yüzüncüyıl da
Buseipek1801 24 25 ama kapı kapalı . Bir de fanı en düşükte
Buseipek1801 genelde 23 low ayarda oluyor
Buseipek1801 doğduğu andan itibaren hep 25 derece doktorumuz söyledi 24 25 diye