Ne zaman yerine koyunca veya koltukta, yatakta kendiliğinden uyuyacak? Uyku konusunda çok dertliyim. Uykudan dolayı fiziksel olarak o kadar yorgun hissediyorum ki hiçbir şey yapasım yok. Bir gece de deliksiz uyumak istiyorum. Böyle bir beklenti için erken mi? Sizin tecrübeleriniz neler?