Sevgili hanımlar, oğlum 21 aylık ve kendinden küçük sadece bir tane kuzeni var ve ona sıklıkla vuruyor . Kuzeni daha 1 yaşında, bebeğimin yüzüne elini sürünce bizimki hemen vurmaya başlıyor. Büyüklerine hic vurma davranışı yoktu, artık büyüklere de vuruyor. Tepkilerim aşırı değil , evde vurma davranışı yok , bebeğim yanlıs yapınca herhangi bir yerine vurma durumu yok . Kısaca vurma eylemine tanık olmadı. Sizlerin de böyle tecrübesi var mı 🙄