Bebeğim 2.5 ayına yaklaşıyor. Bir cesaret ufak bir tatile geldik. Birkaç gün denize girdim. O sıralar telefonda konuştuğum bir arkadaşım emziren başka bir arkadaşının denize-havuza girmediğini çünkü soğuğun sütünü keseceğini söyledi. Ben de pek inanmam böyle şeylere ama gerçekten de bugün göğüslerim bütün gün yumuşacıktı. Moralim çok bozuk. Akşam doymadığı için ağlamaya başladı ne kadar çıkar diye sütümü sağdım, 50 cc ancak çıktı. Üzerine mama takviyesi yaptım. Tekrar artması için Sürekli sağım yapmamı söylüyorlar ama mesela uyudu birazdan emmeye uyanacak, sağım yapsam sürekli emmeye süt nasıl kalacak?