Benim kızımdada doğdudan beri vardı. Hatta öyle bi şiştiki artık aglıyordum üzüntüden. İlk hafta göz doktoruna gittik damla ve iki tane krem verdi. Damladan sonra o kremlerle masaj yaptım. 1,5 aylıkken bi baktım bi sabah kalktıgında düzelmişti çok şükür. Şuanda 2 aylık bir sorun yok.