Kızlar merhaba geçen hafta sabah kalktıgımda idrarım bittiginde sanki sonda çıkmış gibi bir ağrı hissettim 2 gün bekledim bol su icince ertesi gün birşeyim yoktu ama sonraki gün kramplar girince hiç bekleme yapmadım en yakın hastaneye koştum yogun idrar yolu enfeksiyonu çıktı hatta az önce e nabızdan bakayım dedim 1000 küsür lokosit falan çıkmış şok oldum . Başıma gelen varmı azda mantar çıktı doktor tek kullanımlık toz 3 günlük fitil ve çipro verdi . Yanlız çipro fena şişkinlik yaptı bide çok su içiyorum hamile gibi oldu karnım 2.5 gün kaldı ilacın bitmesine bide belim agrıyor çok sinir oldum 😒