Emralpakcn ne kullanırsanız kullanın düzenli verin o damladan o damlaya geçerseniz boşuna ugraşmış olursunuzz.oğlumda çok çektim gazdan şuanki kızımda doktor o kadar net anlattıki bende uyguladım ve 2 haftada gaz çıkarma bile yapmadan kurtulduk.Damlanızı hep aynı saatte verin rutin çok önemli.Sabah aynı akşam aynı saat 1 hafta ilacın etki göstermesi için sabredin 1 hafta sonunda hiç azalma olmazsa marka değiitirin.Azalma olduysa kullanmaya devam edin çünkü etkisi gitgide artıcak.Biz bir hafta bio ve relaktaz denedik hiç etki etmeyince bio ve nurse denedik 1 hafta sonra hafiften belirti göstermeye başlıyor derken 10.günde tamamen geçti şimdi sadece günde 1 defa veriyorum gaz çıkarma yapmıyorum umarım işinize yarar