Anneyimanne0 Bir yere çarpmadığıma eminim hadi çarptım desem burayı böyle nokta nokta nasıl çarparım onuda bilmiyorum 🙄 resimde pek net değil ama gözle bakıldığında yemyeşil hatta bazısı siyahlaşmış gibi
Melis55123 Anneyimanne0 aynı sorunu yaşıyorum yıllardır dokunduğumda sanki çarpmışım gibi acıyor üstelik zaman zaman yaşıyorum ben sürekli olan bir durum değil sebebini de bilemiyorum
Tombikdonerartikcokpahali Anneyimanne0 merhaba bir kan sonucunuza baktırın. Benim de her iki bacağımda birden olur her biri farklı yerde dokununca da vurmuş gibi acır. Birşey eksikliğinden oluyormuş sanırım
3yasakadarsifirekran Anneyimanne0 Merhaba benimde böyle ufak ufak morarmalar var yeşile dönük her iki bacağımda hatta kollarımda da var doktora gitmeyi düşünüyorum ama hangi bölüme gideceğimi bilemedim
Anneyimanne0 Melis55123 geçmiş olsun benimde yeni başıma geldi. Varis önceden beri var ama bu nasıl oldu bilmiyorum
ozlemzmr_ Dolaşım sisteminizde bi problem olabilir isterseniz önce kalp damar cerrahisine sonra da nörolojiye gidin
metemoms0 Anneyimanne0 k vitamini eksikliği diye biliyorum birde trombosit kan değerine bakıyorlar ya düşüktür ya yüksek. Benimde aynı böyle biri kolumu tutsa morarir en ufak bir yere carpsam.biri dövmüş gibi oluurum doktora görünmenize fayda var
3yasakadarsifirekran Anneyimanne0 hadi ya tekrar çağırdı mı peki ya da başka bir yere yönlendirdi mi . Tekrar geçmiş olsun bu arada