Merhaba kızlar nasılsınız benim bebeğim 13 aylık şimdi her şeyi deniyorum 6. Aydan beri üç öğün belki daha fazla sunuyorum. Ama bebeğimin yediği şeyler sınırlı. Meyve yemiyor yoğurt yiyor yumurta her çeşit yapıyorum sadece yağda yiyor her gün onu yiye yiye iki gündür bıktı onu da yemiyor peynir çok az zeytin çok az yiyor. Yemek olarak da bizim yediklerimizden vermeye çalışsam da salçalı yemiyor. Et türü yoğurtla yiyor keyfi olunca. Çoğu hazırladığım şey çöpe gidiyor napıcamı şaşırdım inat ediyor kafasını çeviriyor ben de zorlamıyorum ama çok sinir oluyorum doymuyor sanıyorum. Emziriyorum sadece. Zaten o kadar bağlı ki çok zayıflattı beni benim yediklerim ona gidiyor. Bana yol gösterecek tecrübeli annelerden tavsiyelerini almaya geldim. İyi akşamlar