Her zaman her soruda mi bu sekilde yoksa birinde mi gec cevap verdi? Her zamansa sikinti bence.
hani hep degilse belki durumu acil bulmadigindan erteleyip unutmustur diyecegim.
bizimki on dakikaya cevap veriyor. Oglum 4 aylik, bugune kadar iki kez yazdim sadece hatta dun kontrolde soru listemi sunarken kAfaniza takildiginda da bana yazabilirsiniz dedi sagolsun ama ben acil degilse sormam. esim dis hekimi gece 11 12, cumartesi pazar demeden ariyor, yaziyor insanlar uyuz oluyorum. Buradan empati yapmaya calisiyorum.