Ay şu insanların bebek hakkında konuşmasına ben de çooook sinir oluyorum ya sanaanneeeee onun annesi var sonuçta eeen çok o düşünür yavrusunuuu ahahahah benim bebeğim şu an tam 2 ay 4 günlük kilosu 6 buçuk olmuş doktoru sadece gayet iyi dedi emme sıklığın nasıl bilmiyorum ama 2 saat ve üzeri beklersen sütünde yağlanma olur bebisine daha çok yarar diye biliyorummm ayrica boşver sen onun bunun dediğini doktorun dediğine bak herkesin bir fikri var bebekler hakkında