Bebeğim 10 aylık oldu kan değerlerine baktırdık b12 değeri düşük çıkmış 150 falan çıkmış sanırım. Doktor ocean b12 damlasını verdi bir de yumurta sarısı tereyağ ve ette en çok bulunduğunu söyledi. Bu durumu yaşayan annelerim var mı yükselmesi için başka ne önerirsiniz?