MELTEMEB
Gece beslenmesini en erken 1 yaşından sonra kesebilirsiniz. Anne sütü yoksa 1 yaşına kadar mama vermeniz gerekir. Hatta 1 yaşına kadar ana öğünlerin tümü mama olmalıdır. Ek gıdalar ara öğün şeklinde verilir. İnek sütü de 2 yaşına kadar önerilmiyor. Kansızlık, iştahsızlık vs yaptığı için. Yani tek çare mama yine. Tok tutmuyor daha çok acıktırıyor demişsiniz ama az ölçek mi yapıyorsunuz acaba doymuyordur belki, ölçeği artırabilirsiniz.