Maveraaa benim de bebeğim 58 günlük. İlk zamanlar size çok daha fazla ihtiyaç duyuyorlar. Ben de sizin gibiydim hatta doymadığını düşünürdüm fakat şimdi anlıyorum ki onların bizim kokumuza , sıcaklığımıza ihtiyaçları var. Bizimkisi de eskisi kadar olmasa da gazı olduğunda, uykusu geldiğinde, huzursuz olduğunda hep meme ister . Kendilerini rahatlatma şekilleri o. İlk 3ay bu şekilde geçebilir diye biliyorum. Hatta bu döneme 4. Trimester diyolar. Bebeklerin dünyaya adapte olma dönemi.