Merhaba benim bebegimdede oluyordu sutunuz cok fazla geliyosa o ara nefeslerini kontrol edemiyolar o yuzden nefes alip vermeleri çığlıklar olabiliyor emzirmeden once cok az elle sagabilirsiniz o zaman daha iyi emebilir bide ben sutum cok fazla bogazina kacmasin diye sirt ustu uzanip o sekilde emziriyodum oda isinize yarabilir