Kızlar cuma günü bir yaş aşımızı olduk çok huysuzlandı aşıdan sonra ztn hemşire ağır aşılar olduğunu ateş vs olacağını söyledi dün akşamdan beri ateşi çıkıyor 39′un üstüne çıkıyor 37′lere iniyor en fazla ne yaptıysak düşmüyor acile götürdük boğaz enfeksiyonu var diyip ilaç yazıp gönderdiler başka ne yapabilirim evde