Baharellezi [bilinmeyen] benim önceki bebeklerinde de alerji vardı sık sık kullanırdık bizde zaditen,ama uzun süre kullanınca sıkıntı olurmu bilmem şimdide arada 5 gün süre ile zyrtec kullanıyoruz 6 aylık bebeğim