Elfkrcr Doruk-_ bir çok arkadaşım doğum yaptı başka illerde çalısırken herkes 2 3 ay aldı benim doktorum vermedi inanın vermeyeceğini bilsem bu doktoru tercih etmezdim.ve çok zor doğurdum preklemsi nedeniyle 8 aylık doğum yaptım aylarca hastanede yattım.Şuan 2 aylığız ve kimse rapor vermiyor şaka gibi
Asaf55 Bebegnz de bir rahatsızlık var mı kalça cıkıklıgı vs ona göre refakatçi raporuda alınabilyormus ben bide onu soracağım
baroayse @“Asaf55”#p27325625annelerin çocuk 6 aylık olana kadar ücretli izinli olması gerekir, yoksa böyle sahte rapor alarak insanlari sahtekarlığa teşvik ediyorlar