Daha cok kucuk aslinda erken baslamis meme reddine. Bizimki4 aylikken baslamisti emzircegimi amlayinca ciglik cigliga. Soyle yapiyorum bende emzirme pozisyonu aldigimda aglarsa agzina biberon yada dis kasiyici veriyorum onu emmek icin araniuo hemen mememi veriyodum. Ilk baslarda bu ise yaradi sonradan bunhda istemedi. Simdi hic zorlamiyorum. Oyaliyorum bieaz yorunca supurge sesi aciyorum tvden hafif karartiyorum odayi kucagimda sakinlestirip ayakta emzirmeye başlıyorum 10 sn sonra oturuyorum emmeye devam ediyo. En cok yeni uyandiginda uyku aralarinda falan emiyo ama