babymaysa sezeryanla doğum yaptım ve 17 günlük olduk. İlk günlerde sütüm gelmedi sütün yok memen boş diyenleri gebertesim geldi hastanede. Sonra onları duymamaya başladım, bestlak süt damlası kullandım kuru dut, kuru incir, vişne veya kayısı hoşafı tükettim bol bol ve yine bol su içtim ilk beş günden sonra gelmeye başladı şükür. Herşeyin başı moral sakin ol bebeğinle bolca tensel temasda bulun kimseyi duyma aç kalma Allahın izniyle gelir