Kizbebekannesii Kızlar bugün saçımı boyattım yani ombre yaptırdım. Eve geldim bebegim 3 buçuk aylık uzun bı sure kucağımda ağladı, emmek istemiyor sürekli huzursuz, bana bakmıyor böyle bir şey yaşayan var mı ya yoksa başka bir sıkıntısı olduğunu düşüncem
tomvejerry Kizbebekannesii yaa kıyamam🤣benim başıma gelmedi ama yeğenim de öyle olmuştu annesi saçını boyatinca ilk zamanlar onu görünce ağlıyordu bile yabancı sanıp korkuyordu 🤣
[silindi] Kizbebekannesii tabiiki taniyordur olurmu oyle sey sadece boya kokusu rahatsz etmis olabilir oyuzden emmek istemiyordur☺️
tarcinnn Kizbebekannesii koku varsa ondandır yoksa tanımaması mümkün değil 😂 kokudan tahatsız olmuştur
yagmurkokusu_ Hahaha her saçıma birşey yaptığımda bu kim lan der gibi bakıyor bayramda makyaj yapmıştım bön bön suratımı inceledi 😂
yagmurkokusu_ Kizbebekannesii 9 aylık kaşımı bıyığımı aldırınca da bakıyor kocamdan önce değişimi o anlıyor 😂😂 kocama desem nasıl olmuşum normal sen sensin işte der 😂
S2022 Kizbebekannesii yani normalde emzirrken saç boyatmayn süte geçiyo diyolar,ama dibe bişey yaptrmadysanz belki açıcı kokusundan rhatsz olmuş olabilir
melegim71 Kizbebekannesii benim kız 2 ysinda gecrn babasi sakallari kesti cocuk babaya gitmedi cagirsa vaarmadi sonra alisti 😄😄 bi garip gelmis olabilur kokuysa oda rahatsis eder