Kızlar selam 24 yaşındayım üniversite mezunuyum önlisans kpss girmek istiyorum ama 1 yasında oğlum var ipte kazıkta durmayan cinsten gecede uyumaz vs bu sekilde cok yoruluyorum eşim dostum ailem yardım edecek insanda yok, geceleri en azından 1 er saat baksam derslere konulara sizce olur mu başarabilir miyim 75 alsam en azından diyorum calismadan 65 almıştım zorlasam olur diye düşündüm ama ciddi anlamda halim kalmıyor bana bi öneriniz veya enerjimi toplamam için söyleyecek biseyleriniz var mı🥺