htice2909 Kizlar bebeğim 1 ay 13 günlük dogdugunda 3 kilo 150 Gr doğdu 1 aylık kontrolünde 4 kilo 60 Gr olduğunu söyledi hemşire sadece anne sütü ile besleniyor sizce sütüm yeterli geliyormudur
htice2909 Yagmur988 ay çok teşekkür ederim inanın bebeğim en ufak ağladığı da etrafımda o kadar aç bu çocuk doymuyor sütun yetiyor mu mamaya başla diyen var ki aklıma takmamak elimde degil
Yagmur988 htice2909 Sütun yetiyor canım yetmese kilo alırmı hiç kimseyi dinleme yemene icmene dikkat et bol bol sütün olsun mamaya ihtiyaç duyulursa da doktorun söyler sana bunu zatenn
Bbcrrr Maşallah subhanallah 🧿 gayet güzel almış kilosunu…. Sakınnnnn kimseye dinleme sakınnn takma gerekirse kavga et cinnet geçir sütün yetiyor kuzum senin maşallah valla bak. Ben çok pişmanım en büyük pişmanlığım gerçekten…
htice2909 Bbcrrr öyle yapıyorum karışmayın diyorum sürekli ben mamaya başlamak istemiyorum diyorum takmaya çalışıyorum ama bir yandan da içim içimi yiyor ister istemez iyiki yazdık buraya içim ferahladi sayenizde