Yaygın anksiyete bozukluğu olup ilaç kullanan var mu hangi ilacı kullanıyorsunuz. Ne zaman etki etmeye başladı. Ben 15 gün oldu başlayalı, eskisi gibi içim daralmıyor ama taktığım düşünceler yine bazen geliyor aklıma. Bu normal mi ? Zamanla geçecek mi ? Doktor 2 3 ay sonra etkisini tam görürsün dedi. Bir de artık sinir olmuyorum artık eskisi kdr. Olsam bile gösteremiyorum. Bu da ilacın etkisinden mi ? Mesela oğluma takmıştım ona hep hastalıklar yakıştırırdım konuşmuyor diye üzülüp hayatı kendime zindan ederdim, henüz 24 aylık. Birkaç kelimesi var. Bazen yine gelip gidiyor düşünceler ama eskisi gibi içim daralmıyor. İlaç işe yarıyor mu ? Bu düşüncelerin de aklıma gelmesini istemiyorum aslında…