oğlum 1 ay sonra 2 yaşına giricek bizde 1 ay önce yaptirdik sunnetini bezi bırakmadan yaptırmak istedim bende erken yaptirmak isterdim gec kaldik diye dusundum zorlu bir süreç olir diye dusundum ama cok sukur iyi atlattık sunnet olur olmaz bez bagladık dr.baglayabilirsiniz dedi uyusuklugu gectikten sonra pipiyi tutup uuyy uyyyy yapti sadece 😊sonra bardak kesip koydum cok rahat etti oyle diger turlu pipisi beze degdikce canı acıyodu onun haricinde hopladı zıpladı kendini ordan oraya attı falan baya rahat atlattık sadece her bezini degistirdikce surememiz gereken bi krem var onu sürene kadar kıyametler kopuyodu bez baglandiktan snra rahatti onun haricinde baştan bi kaç gün şişlik oluyo sonra geciyo 2 hafta öncede dikişleri düştü şuan çok iyi umarım sizde rahat atlatırsınız gec kaldık diye düşünmeyin