Kızlar cuma günü 5 aylık olcaz, siz nasıl uyutuyorsunuz. Kaç saatte kaç ml mama veriyorsunuz, birde mamasını son gece uykusundan önce mi içiyor yoksa uyuyacağında mı içiyor? Bizimki tam uyuyacağı zaman içiyor yada uyudukdan sonra içmeye başlıyor ben alıştıramadım bi türlü uyanıkken içmesine yani her bebek farklıdır illaki ama genel olarak merak ettim. Ben şimdiden ayakda sallamakdan yoruldum yahu bazen yarım saat sallasamda uyumuyo bi türlü acaba artık büyüdüğü için mi böyle yani kucakda sallasam artık ağırlaşıyor ayakda sallasam ayaklarım maf kendi kendinede uyuyamıyor uyku eğitimi düşünmüyorum bu arada sizde 5 aylık öykünüzü bi anlatsanız