Merhaba kızlar kızım 26 günlük, evolvia mama kullanıyorum. Son günlerde mamayi bitirdikten sonra kusuyor biraz her zaman değil ama mesela biraz önce baya kustu ilk defa bu kadar çoktu. Acaba miktar da arttığı için sevmiyor mu mamayi ne olabilir 🙄 gaz sancısı falan da arttı biraz