Oğlum 4ay 18 günlük dün geceden beri ateşi 37.38.39 oluyordu hastaneye gittik enfeksiyon çıktı antibiyotik verdi doktor ama ateşi inip çıkıyor soğuk terliyor anlına bez ıslayıp koyuyorum başka ne yapabilirim düşüyor 15 dk sonra yine 37.38 oluyor kucağımda uyuyor koyunca yerine geri kalkıyor kucağımdan inmek istemiyor