İki gün önce beş aylık bebeğimin kakasında kırmızılık vardı ve çişi pembeli oluyor. Ve hiç kilo alamıyor meme reddi yaşıyoruz. Süt ve süt ürünleri yeme besin alerjisi olabilir dedi. Bu durumda olan anneler var mı ne yapıyprsunuz bu durum ne zaman geçer emmek istemiyor çok zorlanıyorum artık doktor aptamilin inek sütü alerjisi olan bebeklere özel mamasını verdi her beslenmeden önce 30 cc ver dedi. Yardımcı olur musunuz bu konu hakkında ne yapacağımı bilmiyorum?