rabiacan Bebeğim 14 günlük uyanık olduğu bütün zamanlar emmek istiyo aranıyo ne yapmam gerekiyo ilk bebeğim ve fazlasıyla tecrübesizim bebeği böyle olanlar varmı herseferinde emziriyorum doğrumu yapıyorum bilmiyorum uyumadığı bütün zamanlar memede
Alyakbr rabiacan her bebek aynı canım bende hep ac sanardim doktoruma dedim dünyaya adepte olmaya çalışıyorlar usuyosa kendini güvende hissetmek istiyosa vs vs hep böyle yapar emmede rahatlar demişti eğer çiş sayısı iyiyse verme emzige alıstir cubku her seferinde verirsen migdesi rahatsız olur sindiremez huzursuz olur
Gamzosgamzos rabiacan emzirin bol bol benim küçük kızımda ilk 3 ay memeye yapışıktı inan bana ablasına yemek yedirirken bile bir yandan onu emziriyordum 🤦😂
rabiacan Gamzosgamzos sonradan bağımlılık problemi yaşanıyor diyorlar doğrumu siz böyle bi problem yaşadınız mı
Sevilay-Keles rabiacan Ay kimseyi dinleme yok kucağına alma alışır yok emzirme meme arsızı olur ilk 3 ay ne istiyorsa yap aksine eğer yapmazsan ağlayarak bırakırsan güvenli bağlanma zedelenir sonra sıkıntı yaşarsın sana ihtiyacı olduğu her an yanında hissettir kendini benim bebeğim 4 aylık ve hala da ne zaman ağlasa alır destek olurum ilk 3 aydan sonra o meme şeyi bitiyor
Gamzosgamzos rabiacan ne yalan söyleyeyim şuan 16 aylık meme delisi 🙈🥰 günde 1379292072 defa emiyor gece memede yatıyor diyebilirim bazı günler 5 dakikada bir meme istiyor mesela dışarı cikiyoruz çok şükür artık dışarda istemiyor ama eve girdiğimiz gibi krizi tutuyor ve ayrı kaldığı için en az yarım saat emiyor 😂🤦 bütün gün evde meme memiş diye geziyor 😂😂