zeyzeykere Hımmm olabilir doğru bana da öyle demişti benimki tek seferde geçmişti 3 gün çok kötü geçmişti ama biraz hafiflerdi belki , ben de eşimle evde yapmaya çalıştım o manevraları ama çok tehlikeliymiş tabi öyle bişey yapmayın , göz harkeketleri var elinize top alıp sağ sol atmaya çalışın ama kafa çevirmeden sadece göz ile takip ederek yani bu hareketleri de 3 gün yapmıştım ben ara ara yaparım