CmreKSidar deleted20517 teşekkür ederiz iyiyiz hiç hissetmedim o yıkım olan İzmir depremini bile iliklerime kadar hissetmiştim bunu hissetmedim 🥰
Sehercomak1301 Dalaman’da hissettik bizde oğluma mama içiriyodum evden nasıl çıktığımızı anlamadım o korkuyla bir daha yaşamayız inşallah
CmreKSidar Balkizlarim teşekkür ederiz canım iyiyiz Muğla’da aslında çok sık deprem oluyor o yüzden alışkınız hiç hissetmedim 🥰