Alerjikrinit merhabalar ben kullaniyorum 2020 den bu yana gayette memnunum parça sıkıntısı var falan dediler asla oyle bir sıkıntı cekmedim aveo 1.3 lt 2013 model aracım manuel vites cok ariza asla açmıyor tabi kullanima bağlıdır ben acemi degilim 15 yildir kullaniyorum ama acemide olsan parça sikintisi ala yok😂 kulaktan dolma bilgiler bu araba Opel üreticilerin arabası sadece opel kendi markasini satmak icin Chevrolet i Türkiye’den cektiklerini belirtti yinede üstüne basa basa söylüyorum tutulmayan bir arabaymis falan asla takilmayin uygun fiyata lux sinirini zorluyor butun özellikleri var ben memnunum sanayiciler ve parçacılara ne zaman sorsam bulunuyor malzemesi 🤗🤗