Merhaba kızlar. Kızım 14.5 aylık. 14 ay üzerine regl oldum sezeryan doğum yapmıştım. Ama adet ile baslayan diz ve bacak ağrım var çok şiddetli değil ama kendisni hissettiryor.henüz geçmedi de. Daha çok çömelip kalkarken dizlerim zorluyor beni.dokundugumdada özellikle sol bacğıma ağrı var gibi dizin üzerinde. Adet ile ilgisi olabilir mi benzer durumu yaşayanlar var mıdır? Ortapedi ye gideceğim