Selamlar,
Bebeğim günde en az bir kere kusuyor ve baya her şeyi çıkartacak kadar. Ekşi kokulu bir kusma, reflü belirtileri var gibi yeme reddi vs.. doktora götürdüm kilo alımı güzel öyle bir şey yok dedi ama yazlıktayım ve pek güvenemedim ama gidebileceğim başka hastane yok :( bebeğim 7 aylık, 2 aydır ek gıda alıyor ama son 2 haftadır böyle oldu. Başına gelen var mı? Tecrübelerinize ihtiyacım var 🙏🏻 annem rüzgardan, terlemekten üşüttüğünü söylüyor ama sizce mantıklı mı?