4 gün önce doğum yaptım ilk günler rahattım dikişlerle ilgili sorun yaşamadım ama bugün nedense canım acıyor, yani üzerine oturmakta ve yürürken falan zorlanıyorum. Ağrım vs yok . Kanamam vs de yok normal lohusa akıntım devam ediyor sadece. Dikişlerim açılsa kanamam vs olurdu diye düşünüyorum ama . Enfeksiyon mu kaptım acaba neden batma hissi yaşıyorum başına gelen varmı . Şişlik hissi de var